Kuba 2016 – Příběhy z cest 2017-01-05T07:55:39+00:00

Na začátku roku 2016 se stala jedním z našich dalších cílů po Dominikánské republice Kuba. Tu jsme projeli pomocí autobusu z jihu až na úplný sever. Navštívili jsme podvodníky proslulé Santiago de Cuba, turisty přeplněnou vesničku Trinidad, město Cienfuegos (100ohňů), poloostorůvek Varadero s dlouhými plážemi a krásnými východy slunce. Cílová zastávka Havana, odkud jsme se vydali i na výlet do legendárního údolí Viñales.

kapitola 7

10. až 13. den Havana Surová i syrová panna Poslední dny na Kubě strávíme v Havaně. Havana je starý přístav, dříve přezdívána také jako Paříž Karibiku. Je velká jako 2 Prahy a působí na

kapitola 6

12. den Údolí Viñales Výlet do romantického údolíChvíli jsme přemýšleli nad strávením jedno nebo dvou dní v údolí Viñales, což je po Havaně hned druhý z TOP bodů, které nemůžete při návštěvě Kuby vynechat. Bohužel z

kapitola 5

9. den Varadero Nepřerušovaných 20 km pláže Varadero je jeden velký turistický resort na výčnělku z pevniny, kde krom moře ze všech stran vidíte hlavně hotely a obchůdky. 20 km pláže bílého písku však vidět

kapitola 4

8. den Cienfuegos Aneb proč ne...

Cienfuegos máme po cestě, objevuje se v pár průvodcích a tak nemáme důvod se tu na jednu noc nezastavit. Po velkém očekávání od Trinidad přijíždíme do Cienfuegos naprosto bez očekávání a to se vždycky vyplatí. Ubytování nacházíme celkem snadno. Hned asi 4té dveře, na které zabušíme, pro nás mají volný pokoj.

kapitola 3

5. - 7. den  Trinidad Magnet pro turisty, bůh ví proč... Krásný lednový den, ideální na vypocení duše v autobuse. Ale tentokrát volíme noční turnus a šetříme tak za ubytování. Většina cestovatelů ze Santiago de Cuba

kapitola 2

1. - 3.  den Santiago de Cuba  Italián průvodcem a návrat do minulosti Probouzíme se na Kubě, naboucháme si pupky obrovskou snídaní a vyrážíme do centra. Naše casa particular (ubytování - soukromý dům) je od

kapitola 1

1. noc Přílet na Kubu a italský masový vrah dobrodincem Když si teď zpětně v hlavě přemítnu, co za auta jezdí na Kubě, jsem překvapený úspěšným přemístěním se z Dominikánské republiky na Kubu letadlem Kubánských